Štítky

Nedávno jsem psala, že chystám svůj soukromý podnik. Tady je:-)

Nikdy jsem neuvažovala, že bych začala obchodovat, nemám na to buňky a při slově účetnictví jdou na mě mrákoty. Ale náhoda ke mě přivála myšlenku založit e-shop, kde by byly pohromadě učební pomůcky a didaktické hry pro děti s postižením. Řekla jsem si proč ne. Tahle oblast mě hodně zajímá a s Járou toho při učení dost vyzkoušíme.

Začátky jsou těžké, snažím se učit za pochodu (i to účetnictví:-). Nedomyslela jsem např. skladování. Protože nemám sklad tak některé objemnější hračky vyprodám a už je nebudu mít v sortimentu. Chci se zaměřit hlavně na učební pomůcky vhodné pro děti se spec. vzdělávacími potřebami, didaktické hry a hračky a také na výtvarné potřeby. Pokud vás napadne co doplnit, napište, budu ráda za každý dobrý nápad:-) Takže,

