Štítky

,

Já na Pinterest narazila nedávno, ale moc jsem nechápala o co jde. Včera jsme objevila „Ameriku“:-) Jde o virtuální nástěnku!!!

Je propojený s Facebookem Twiterem, je to vlastně sociální síť. O co tam jde? To je ta skvělá věc, jde o sdílení a uložení, připnutí obrázků , které se nám líbí na virtuální nástěnku a navíc i s odkazem odkud obrázek je.

Já mám totiž problém se v uložených odkazech vyznat. Když potřebuji určitý odkaz/ obrázek najít, málokdy jsem úspěšná. Pinterest je přehledný, navíc ukládání tzv. Pinů je rychlé a snadné. Stačí se zaregistrovat, přijde schválení, zvolíme si heslo, propojení s FB či Twiterem, stáhneme si na lištu tzv. Pin It a můžeme začít. Když narazíme na dobrý nápad,obrázek, klikneme na „tlačítko“ Pin It, zadáme místo do kterého obrázek uložíme – tzv. Boards. Odkaz na původní článek se automaticky uloží. Obrázky s odkazy jsou tedy přehledně roztříděné, lehce se smažou, následné vyhledávání je snadné a rychlé. Mohou se sdílet Piny ostatních, vyhledávat nápady, postupy, tipy podle obrázků rozdělených na několik oborů.

Protože jde o sociální síť,může se sdílet, přidávat komentáře, je tu tlačítko Like, můžeme vyhledat přátele zaregistrované na Pinterestu a sdílet spolu své zájmy. Já se zaregistrovala včera, ještě jsem všechno neprozkoumala, ale doufám, že si uložené nápady k učení i tvoření roztřídím a budu vědět, kde co najít.

PINTEREST

Moje „nástěnka“

